HTML

Kínai Kaland

Élménybeszámoló Kínában töltött hónapjainkról. Kung Fu is. Panda is. Kaland is. Posts with English summaries!

Utolsó kommentek

  • Krisztina Kottyán: A videó teljes verziója: www.youtube.com/watch?v=IDew5lLslf0 Bár most már cikinek érzem a mozgásomat rajta...ha nem is mutat olyan szépen, élveztem legalább :) (2015.02.28. 19:03) Sebastian meglepije
  • ktina: @Shaolin Bunny: Köszi szépen! Az út nagyon jó volt, Pekingbe kicsit be tudtunk nézni :) De itthon másnap már munka volt, és azóta is nagyon elfoglalt vagyok a munkámmal! A bőröndök egy része még ki ... (2012.02.24. 20:00) Ég veled, Fuzhou!
  • Shaolin Bunny: Arról már lekéstem, hogy jó utat kívánjak haza, de: remélem minden rendben ment a hazafelé úton! :) Majd várom a további bejegyzéseket! (2012.02.18. 21:23) Ég veled, Fuzhou!
  • Shaolin Bunny: Az idézet nagyon helytálló és egyszerűségétől szép. Ha nem baj, kölcsön is vettem, mert nagyon megtetszett. :) A kaligráfia is nagyon jól néz ki! Egy ilyet én is kitennék itthon a szobám falán. (2012.02.11. 17:48) Kung-fu szünet
  • ktina: @nóra73: Szia :) Nem tudjuk megvárni a napot, jövő héten már otthon vagyunk. Itt elég vicces az időjárás, egyik nap +17 fok van és napsütés, másik nap meg +6 és eső. De az otthoni fagyok egyáltalán ... (2012.02.10. 01:38) Lampion Fesztivál
  • Utolsó 20

2012.02.24. 20:07 ktina

Sebastian meglepije

Címkék: kína videó english kung fu shaolin kung fu qufu

Na jó, azt tudtam, hogy készít videót a qufu-i kung fu iskoláról, de azon azért meglepődtem, hogy ennyi mindenkit belevett.

Ha csak nem tudsz lengyelül, lehet unalmas lesz, de érdemes végignézni. Hallható egyébként megszólalás németül, angolul, horvátul és afrikans nyelven is - az én magyarom mellett, ami 5'10" körül kezdődik... :)

In English: This video is made by Sebastian the man from Poland. We spent a month together in Qufu Shaolin Kung Fu School. Beside Polish, you will hear some German, English, Croatian, Afrikans and me...5'10" :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaikaland.blog.hu/api/trackback/id/tr134193861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztina Kottyán 2015.02.28. 19:03:17

A videó teljes verziója:
www.youtube.com/watch?v=IDew5lLslf0

Bár most már cikinek érzem a mozgásomat rajta...ha nem is mutat olyan szépen, élveztem legalább :)
süti beállítások módosítása